Duyurular

...

YAZ OKULU DUYURUSU

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİNDE

DİĞER ÜNİVERSİTELERDEN DERS ALACAK

FAKÜLTEMİZ ÖĞRENCİLERİNİN BAŞVURU ŞARTLARI

İLE BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:

(Ç.Ü. ÖN LİSANS VE LİSANS EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİ – MADDE 8)

 

BAŞVURU ŞARTLARI

 

    1.   Yaz okulunda en fazla 3 (üç) ders alınabilir.

    2. Öğrencinin, başka bir üniversitenin yaz okulu programından almak istediği dersin içeriği ve kredisi (ders saati) uyumlu olmalıdır.

    3.    Dersin, öğrencinin Çukurova Üniversitesi’ne giriş yılında yerleştiği bölümün taban puanından daha yüksek taban puanlı bir bölümden alınması zorunludur.

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

 

1. Alınacak dersin içeriğini ve kredisini gösterir belge (İlgili üniversiteden).

2. Öğrencinin Çukurova Üniversitesi’ne giriş yılındaki puanını gösterir ÖSYM yerleştirme belgesi (ÖSYM sitesinden).

3. Öğrencinin giriş yılı itibariyle okumakta olduğu bölümün taban puanını gösterir belge (ÖSYM sitesinden).

4. Öğrencinin giriş yılı itibariyle yaz okulundan ders alacağı bölümün taban puanını gösterir belge (ÖSYM sitesinden).

5. Öğrencinin yaz okulunda ders almak istediği üniversitenin yaz okulu başlangıç tarihini gösterir akademik takvim (İlgili üniversiteden).

 

Öğrencilerimiz Yaz Okulu başvuru formu”na, bu linkten ulaşabilirler.

 

Öğrencilerin başvurularının değerlendirilmesi için, ilgili formu eksiksiz ve okunaklı bir şekilde doldurup istenilen belgelerle birlikte Dekanlık Öğrenci İşlerine kayıt numarası alarak imza karşılığı elden teslim etmeleri gerekmektedir.    

 

 

ÖNEMLİ HUSUSLAR

 

1.  Öğrenci başvuruları, bölüm yaz okulu komisyonunun önerisiyle Fakülte Yönetim Kurulunda karara bağlanır.

 

2.   Öğrencinin başka bir üniversiteden ders alabilmesi için başvurusunun ilgili üniversitede yaz okulu dersleri başlamadan önce yapılmış olması gerekmektedir.

 

3.   Şahsen başvuru yapılması gerekmektedir.

 

4.  Öğrencilerin başvurularının değerlendirilmesi için, ilgili formu eksiksiz ve okunaklı bir şekilde doldurup istenilen belgelerle birlikte Dekanlık Öğrenci İşlerine kayıt numarası alarak imza karşılığı elden teslim etmeleri gerekmektedir.   

 

5.  Elektronik posta ile yapılan başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.

 

6.  Eksik belge ile yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.